Heippa hei!

nyt ollaan oltu tosi laiskoja eikä olla kirjoteltu tänne pitkään aikaan..... Minä se kasvan kovasti ja puhua pölpötän jo paljon. Kohta jo täytänkin 3.v! noh,vasta huhtikuussa tosin,mut aika menee niin nopeesti!

Sara koiran kanssa meillä on todella hauskaa aina ja kuulemma joskus liian rajut leikit...ja joskus jotain tuhoakin saamme kuulemma aikaseksi ;)

Tänään sain jonkun paketin postista,mutta äiti ei suostun mun antaa katsoa sinne laatikkoon!!! hmm...mitähän kivaa siellä oli...ehkä se asia mulle joskus selviää.

Tänään laitettiin äitin kanssa tonttuja ikkunoihin,niitä oli kiva ottaa pois sitä mukaan mitä äiti niitä sai ikkunoihin laitettua :) tuleekohan meille tänä joulunakin joulukuusi? viimevuonna se sai kyllä olla ihan rauhassa,mutta nyt mä olen jo niin touhukas etä voi olla että mä ja Sara sitä kuusta hieman muokataan ....