Sunnuntaina olimme äitin,isin,mummin ja papan kanssa kotkassa katsomassa joulupukkia! minä en yhtään pelännyt pukkia,hieman katselin ihmeissäni kun pukki kätteli minua...näimme myös samalla poron sekä muita eläimiä...ihmettelin kun aitauksessa oli jotain karvaisia eläimiä...minähän heti tajusin että lehmiähän ne ovat! mutta sitten kaikki nauroivat minulle ja äiti tokaisi että ne on lampaita ;) heh....noh yritin kuitenkin viellä inttää että lehmiä ne on...kyllä olin sitten väsynyt takastulomatkalla,että nukahdin autoon...muut menivät neuvottomaan syömään niin minä poika se vetelin unta autossa. Pian heräsinkin uniltani,niin kyllä olin ihmeissäni että miksi minä nukun papan autossa? sitten jo äiti tulikin minut hakemaan sisälle välipalalle. Pian menimme pihalle hieman pulkkailemaan!!! kyllä oli mukavaa!!! olisin istunut pulkassa vaikka koko illan ;)