Juu... kyllä oli vilkas viikonloppu! lauantaina pidettiin syntymäpäiväni,sain todella paljon kivoja lahjoja ;) autoja,vaatteita,kyniä,rummut ja kaikkea mukavaa! nyt olen niin haltoissani,että en edes tiedä millä  uusilla leluilla leikkisi :). Meillä oli koko viikonlopun naantalin kummit perheen kera kylässä. Kyllä oli hauskaa kun oli leikkikavereita. Ada vauva minua ei hirveästi kiinnostanut,mutta kyllä mä välillä sitä moikkasin.

Lauantaina kun vieraita oli paljon,niin en malttanut edes päikkäreitä nukkua...äiti sitten vei minut illalla ajoissa sänkyyn kun taisin olla aika väsy ja hieman ehkä liian kiukkuinen....

Sunnuntaina kun naantalin porukka lähti,niin minulle tuli itku kun leikkikaverini lähtivät :( mutta kyllä mä ne vielä pian näen uudelleen.. heti sunnuntaina ruoan jälkeen olinkin valmis päiväunille....eilinen valvominen kun otti hieman voimille...

äiti lupasi laitella taas kohta uusia kuvia syntymäpäiviltäni...kunhan se vain muistaa ja ehtii...heh...