Nyt on äiti ollut tosi laiska eikä ole jaksanut kirjotella tänne!

kaikkea on tapahtunut paljon...ensiksi minä olin mummina ja papan kanssa ikaalisissa katsomassa ti-ti nallea!!!! jee,siellä oli todella hauskaa. Olimme siellä kaksi yötä sellaisessa paritalossa. Harmi vaan ettei äiti tajunnut antaa digikameraa niille mukaan,mutta onneksi meillä oli videokamera mukana ;) sitä matka videota olenkin katsonut jo sata kertaa! äiti jo välillä yrittää sitä jo piilotella ;)

olin haminassa tivolissa mummin ja papan kanssa eilen. kyllä oli mukavaa,sain uusia nelleja sekä sellaisen ison kumisen vasaran ;)

Juu nythän meillä on uusi perhejäsen sara. se on vasta hauska tapaus...äitillä välillä meinaa kyllä nauru hiipua kun me kaksi riehutaan! ja tietty kaikki mitä sara ei itse saa niin minä ne sille annan :) ja sohvalle äiti ja isi ei ole saraa päästänyt,niin minä sitä olen sinne kyllä houkutellut (äiti kyllä aina heti toruu) höh....

Tänään saapuu räpsy meille yö kylään..mitenhän siinä käy ;) no vauhtia riittää yllin kyllin!